Subject: RE: Kiri Riigitee 19210 Uduvere-Suigu-Nurme tee km 19,463 asuva Tominga silla (nr 736) rekonstrueerimise
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 15:40:25 +0300

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 15. august 2024 10:22
To: Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 19210 Uduvere-Suigu-Nurme tee km 19,463 asuva Tominga 
silla (nr 736) rekonstrueerimise ehitusprojekti projekteerimistingimuste 
menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 15.08.2024

Registreerimise number: 8-1/24-008/14181-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>